LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, July 14, 2009

Buah tangan dari Puan CT semalam

Semalam tak sempat nak letak gambar-gambar buah tangan dari kampung Puan CT.Rambutan seguni...nak kena agihkan pada jiran-jiran...kita panjang-panjangkan.....ada kuih talam keladi,langsat,naga,mangga,durian.......puas makan.

10 comments:

  1. meriahnya bila tiba musim buah..
    rezeki, elok dipanjang2 kan..
    lama nya tak makan buah naga..
    esok kena cari ni~

    ReplyDelete
  2. Manje...makcik dah sakit tekak ni..idung dah berair..rasa nak demam!

    ReplyDelete
  3. Macam2 buah ade ni CIk Manggis... panjang2 kan ler kat kite skali.. hehhehe

    ReplyDelete
  4. CM..jamu mata je lah..tekak perit..idung berair mata kenoneng..nasip baik tetamu dah balik...lepak..

    ReplyDelete
  5. ijan..mana rumah ijan ni,cikmanggis nak hantar buah-buahan ni!:)

    ReplyDelete
  6. Datin..kita pun rasa cam demam demam ayam ni...tekak sakit.

    ReplyDelete
  7. yginsaf4....terima kasih datang ziarah blog cikmanggis ni...kita pun yang insaf juga:)

    ReplyDelete
  8. Talam keladi? tak pernah makan yang cam ni.Kalau yang atas warna biji kundang bawah dia keladi pernah. Talam keladi macam ni bukan ke yang macam kat Jusco food court dia ada jual?

    ReplyDelete
  9. gerau...orang cina panggil talam keladi tapi orang melayu panggil kuih keladi kot..dalam ada udang kering,bawang goreng..ada keladi kiub...rasanya ada kat jusco..makan dengan sos cili

    ReplyDelete