LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, June 11, 2011

Award & Kebun

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Selamat pagi semua:) Cm baru selesai mandikan Maryam ..fuh lega kerana lepas mandi Maryam tidur dengan nyenyak sekali.dapatlah ibu dan ayahnya tidur selepas berjaga malam tadi...dan Cm dapat mengadap komputer sekejap.

Thank you Kristy sebab bagi award pada Cm pagi pagi ni ...rasa glemer pulak bila dapat Award begini.Hari ini tak ada acara masak-masak untuk dimuatkan kedalam blog Makcik Manggis...masak biasa biasa je.Sekejap lagi Datuk dan Nenek Maryam sebelah ayahnya  akan datang menziarahi cucu pertama mereka ...jadi agak sibuk sikit mengemas apa yang patut.

Ok sebelum  Cm masuk "ofis" balik Cm nak tunjukkan hasil dari kebun kami pagi tadi..2 biji timun dan sepohon  sawi,tak tahu nak masak  apa dengan sayur sayur ni.....mungkin timun buat ulam dan sawi dimasak dengan bihun:)

8 comments:

  1. Congratulations, CM! You deserved it. Have a lovely weekend.
    Kristy

    ReplyDelete
  2. Timun masak air pun sedap kak. Letak suun sikit.. perrgghhh...

    ReplyDelete
  3. Salam kakak manis.. seronoknyer mandikan bb kita suke mandikann bb dulu2 mak kita tak bg mandikan sbb yer lakan baru2 lagi tp tak boleh lah mesti kita yg nak buat itu ini hihihi... sama jer maryam ni mcm ank kita dulu2 bukan reti nak tido malam asyik nak berbuai pastu kalau buai terberenti nanges huh! tp bila ingat2 balik seronok :D segar dr taman yer sayur dgn timun tu :D

    ReplyDelete
  4. tahniah baru dapat baby ..cutenya.

    segar-segarnya sayuran tu...org terengganu suka masak lemak putih lada hitam timun ( panjang namanya)

    ReplyDelete
  5. Tadi saya masak gulai lemak udang campur timun.

    Nenek dah busy dengan cucu ya...

    ReplyDelete
  6. sukanya tengok kebun mini tu....

    ReplyDelete
  7. Atiqah tak dapatlah merasa fresh timun kali ni sejuk untuk orang berpantang;-).

    ReplyDelete