LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, May 8, 2010

Selamat Hari ibu!

Dan rendahkanlah dirimu terhadap keduanya dengan penuh kasih sayang dan ucapkanlah, “Wahai Tuhanku! Sayangilah keduanya (ibu bapa) sebagaimana mereka berdua telah memelihara aku pada waktu kecil"
- [al-Isra 17:24]


Salam buat Mak & Wan.Kita doakan agar Mak berdua sihat sihat selalu.Kita nak ucapkan selamat hari ibu buat mak..walaupun mak tak kesah apa itu hari ibu tapi kita nak juga cakap selamat hari ibu.Terima kasih kerana membesarkan kita menjaga kita dari kecil hingga lah dah tua camni..mak tetap jaga kita............mak selalu berdoa untuk kita.....selamat hari ibu buat mak!

Selamat hari ibu buat mama...ibu mertua ku... semoga sihat sejahtera selalu....walaupun kita mempunyai banyak perbezaan...berbeza dari segi agama,bahasa dan budaya tapi Mama tetap terima saya seadanya.Terima kasih banyak-banyak... ...selamat hari ibu buat mama!

24 comments:

  1. Salam kak CM!! sedih kita baca n3 akak ni sama cam kita jugak sama kes mak mertua lain bangsa tp terima kita seadanyer uuwaaaaa.... mak kita pulak dah dekat 2 tahun kita tak jumpa sedihnyer! Happy mothers day to u too kak cm!! :-)

    ReplyDelete
  2. salam cikmanggis
    Selamat hari ibu
    tumpang gembira tenguk mak n wan kaknah..ops popo juge..

    ReplyDelete
  3. salam, selamat hari ibu to you too. Jemput datang rumah baru ye...

    ReplyDelete
  4. Salam cm

    Happy Mother's Day to you.

    Kahwin campur rupanya patulah anak ikut hehehe....

    ReplyDelete
  5. selamat ari ibu kak! juga wat ibu akak dan mertua akak! alhamdulillahhh... suker tgk keluarga camni...

    ReplyDelete
  6. Salam kak cm...
    Selamat Hari Ibu...
    Moga sama2 kita jadi ibu yang bahagia...aminn

    ReplyDelete
  7. Salam CM...
    Selamat Hari Ibu buat CM... comel kad adik bagi kat CM tu :)

    Ijan

    ReplyDelete
  8. salam cm..alhamdulillah mak mertua cm menerima cm seadanya..bertuah kita yg mendapat mak mertua yg baik n menerima kelebihan n kekurangan kita..kak yam berjanji pada diri sendiri yg kak yam akan menjadi mak mertua ug baik pada menantu lelaki n perempuan..beruntung cm.. zuriat dari perkahwinan campur ni cantik2 n bijak2..

    ReplyDelete
  9. Salam Cik Manggis- Selamat hari ibu.

    ReplyDelete
  10. ziarah teman2 sambil menyelami pengorbanan dan jasa2 seorang ibu dan isteri... (ibu kepada anak2)

    ReplyDelete
  11. salam cik mangggis,
    Happy mother's day ,kak. Moga gembira selalu bersama family. :)

    ReplyDelete
  12. salam kak..selamat hari ibu!!semoga sentiasa berbahagia di samping orang tersayang!!!

    ReplyDelete
  13. salam ika...selamat hari ibu ika..alhamdulillah syukur pada Allah sebab perjalanan hidup kita yang berkahwin campur dipermudahkan olehNya.Tidak ada rintangan...tidak ada halangan dan diterima seadanya.Syukur la.Jangan sedih ika..walaupun dah lama ika tak jumpa emak ika ..ianya sentiasa dekat dihati kan?keadaan memaksa kita berjauhan tapi selalu lah hubungi melalui talipon..semoga dapat mengubat rindu dendam mu itu:)

    ReplyDelete
  14. salam Datin..terima kasih..sori hari ni tak sempat nak ke Beranang.

    ReplyDelete
  15. fa*atip..terima kasih..insyallah

    ReplyDelete
  16. Salam Zai..terima kasih..hehe betul jugak agaknya Zai:)

    ReplyDelete
  17. salam Hana..terima kasih banyak2..doakan lah untuk kami ya Hana:)

    ReplyDelete
  18. Salam Fzi..terima kasih..semoga doa kita dimakbulkan olehNya..amin

    ReplyDelete
  19. salam Ijan..terima kasih..selamat hari ibu buat ijan juga..hehe jika puji nanati dibuatnya lagi..pantang d puji adik ni :)

    ReplyDelete
  20. salam kakyam..terima kasih kak yam..begitu jugalah doa dan harapan cm, kakyam...Alhamdulillah syukur atas rezeki yang Allah bagi..semoga dipermudahkan olehNya perjalanan hidup didunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  21. salam hamsini..selamat hari ibu buat Hamsini juga.Terima kasih

    ReplyDelete
  22. salam ..terima kasih piewahid

    ReplyDelete
  23. Salam Indah..terima kasih..selamat hari ibu buat indah juga:)

    ReplyDelete
  24. salam matahatijiwa..terima kasih..selamat hari ibu buat mu jua dik

    ReplyDelete