LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Sunday, November 15, 2009

Palm garden &golf






Tengok tu!!!gambar yg kecikk kat kolam tu...anakku:)..dan kaki yg terjulur dari rimbunan pokok kelapa sebelah kanan tu adalah kaki suami ku tersayang!jd life guard:)



Selamat pagi.Ada gambar gambar semalam yang cm nak kongsi dgn kawan kawan ni.Setiap kali kami turun ke Johor,ni tempat fvrt kami.Walaupun jauh dari Jb tapi lebih selesa dan tak sibuk.Pada suami-suami yang kaki golf ..mmg sesuai...(.tp suami ku zzzzzzzz je kat sini )hehe...dan pada anak anak dan ibu ibu yang suka berendam dalam kolam...mmg best....(.tp daku takut air jika guard kasi terjun dengan kain batik jawa ok gak).Jom kita lihat pemandangan yang sempat cm abadikan semalam sebelum bertolak kerumah datin el

6 comments:

  1. Salam kakCM
    bestnya dapat duk berehat tempat camni walaupun semalam dua...hehe...
    Sure best kakmanggis dapat attend kenduri datin tu... nampak meriah majlisnya... tahniah buat datin yang selamat terima menantu :)

    ReplyDelete
  2. fzi...tak larat nak balik hari sb tu kena bermalam...meriah btol tambahan akak mmg kenal semua adik beradi dan saudara mara datin.Riuh bagai nak rak.

    ReplyDelete
  3. Salam CM.. cantiknye cam bali gitew.. kalau jalan2 kt johor boleh jgk pegi situ... berapa harga bilik utk satu malam ye CM?

    ReplyDelete
  4. ijan..senang sb dia dok tepi senai airport,satu malam 3 ratus lebih tp untuk kakitangan kerajaan ada 40 percent diskaun:)

    ReplyDelete
  5. wah bestnye 40% diskaun... banyak tue :)

    ReplyDelete
  6. Game Online... GabunG : ke F4n583771nG Pendaftaran Free ^o^

    ReplyDelete