LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, November 14, 2009

Kenduri rumah datin el

Psst ni gambar datin el :) Tetamu yang datang bertali arus.Yang pakai baju biru dan kain petak tu adalah datin el hehe jangan marah datin cm letak gambar datin:) Pengantin sedang memotong kek Pelamin Pengantin yang cantik manis...ini lah menantu pertama datin el..tahniah datin Gambar di bawah ni..anak buah datin el..selamat bertunang !semoga ke jinjang pelamin.Tahniah juga buat Tuan Haji Nasir kerana bakal menerima menantu!jgn lupa jemput cm lagi ya:) Penat betul hari ni,pukul 6pm baru sampai ke Putrajaya.Walaupun cm tak pandu kereta masih juga terasa penat tapi puas...puas dapat menghadiri majlis perkahwinan anak datin el.Terima kasih pada anak cm angah kerana memandu kereta dari putrajaya ke jb dan jb ke Putrajaya...orang muda ni tak tahu penat hehe.Jom kita tengok gambar yang sempat cm ambil.Banyak lagi gambar dalam kamera angah..nanti cm masukkan dalam n3 yang akan datang.

7 comments:

  1. Salam cm, besnye dpt gi umah datin el :)

    ReplyDelete
  2. azura...wslm.best dan sangat meriah :) makan pun sedapp

    ReplyDelete
  3. gerau...kat masai,felda cahaya baru

    ReplyDelete
  4. wah makcik,
    dapat juga yea kesana..
    seronoknya..manje tak dapat pergi,
    ada urusan di sini yang perlu
    disiapkan cepat... :(

    ReplyDelete
  5. Manje..makcik ingat manje datang,dok intai intai gak:) nanti kenduri rumah makcik nnt manje mesti datang ya

    ReplyDelete
  6. Game Online... GabunG : ke F4n583771nG Pendaftaran Free ^o^

    ReplyDelete