LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, July 23, 2009

Nasi Goreng Cendawan

Nasi Goreng Cendawan untuk sikecik kesayangan ku Minuman untuk emak sikecik..cubalah..sedap! Keropok udang Cendawan goreng dengan tepung Tempura kegemaran anak lelaki ku Assalamualaikum,selamat tengahari semua!.....ucapan dengan penuh ceria....suami dah beritahu awal-awal sebelum ke ofis tadi agar tak payah masak "beria-ria" sangat hari ini (hihi beria-ria!) ........dia nak belanja makan petang ni,jadi cikmanggis hanya goreng nasi untuk sikecik yang akan balik dari sekolah sekejap lagi.Angah pun dah msg nak belanja makan..murah rezeki,bagus juga kalau harijadi 2 kali setahun kihkih. Sebenarnya kami dah berjanji untuk kurangkan makan kat luar disebabkan kesihatan..nak jaga diet suami dan cikmanggis yang mempunyai masalah kolestrol jahat yang tinggi:(.......jahat btol kolestrol ni hehe.Tapi hari ni adalah hari jadi cikmanggis yang ke*&%$# hehe,suami nak belanja makan...jadi kira janji tu batal jap la ya!

8 comments:

  1. CIKMANGGIS..hepi bedey..semuga panjang umur murah rezeki hidup aman damai sihat selalu dan bla bla bla( yang baik2 belaka)amin..

    ReplyDelete
  2. t.q datin...amin..mudah-mudahan doa dari datin semuanya dimakbulkan Allah Taala...datin...eh ada kedut baru kat dahi kita nih...alamak setiap kali besday akan timbul satu kedut..hehe..msg tu kan!

    ReplyDelete
  3. Salam akak manggis (tak tau nak panggil apa sebenarnya, hehe.)

    Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran. Moga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa dirahmati-Nya...Amin :)

    ReplyDelete
  4. happy birthday makcik..
    semoga sihat sejahtera selalu
    dan ceria2 memasak..
    kalau celebrate tu, ingat2 cik manje
    di sini...muehehehehehe~

    ReplyDelete
  5. E eh, b day cik manggis. Selamat hari jadi, panjang umur,mendapat bahagia dunia dan akhirat. Semoga semakin meningkat usia, semakin bahagia dirasa.

    ReplyDelete
  6. insyirah..terima kasih..panggil je cm atau makcik manggis pun ok!hehe

    ReplyDelete
  7. manje...terima kasih manje..pasti makcik ingat kat manje ni..anak yg baik!

    ReplyDelete
  8. gerau...terima kasih...amin....bila tengok kedut dah mula timbul kat wajah ni...terasa makin tua...lumrah hidup..yg muda pasti akan tua,yang hidup pasti akan mati....

    ReplyDelete