LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, July 16, 2009

Hantaran kahwin














Selamat petang ,tentu ada kawan-kawan yang duduk berehat selepas seharian melakukan kerja rumah....menonton tv atau afternoon nap...berehat sekejap sebelum fikir apa nak masak untuk minum petang...bagi yang kat pejabat,sekejap lagi dah nak balik....

Mari kita cuci mata jap..cikmanggis baru balik dari rumah sahabat yang akan melangsungkan perkahwinan anak perempuannya pada 25/7/o9 ni...anak perempuan tunggal.Cikmanggis dah minta izin Puan Zah,nak ambil gambar dalam rumahnya dan nak muat dalam blog cikmanggis ni.Biasala......kemana cikmanggis pergi..kamera mesti bersama-sama..paparazi hihi.

Kagum betul dengan Puan Zah ni,semuanya dilakukan sendiri.Bunga telurnya sangat cantik dan buatannya sungguh teliti.Barang-barang hantarannya belum siap lagi.....jom kita tengok,sambil relak-relak dipetang rabu ni (cikmanggis dok berangan ni hihi)

2 comments:

  1. Gerau pun selalu berangan bila tengok hantaran kawin. Selalu berangan kalau anak kahwin nak buat cam mana. Padahal anak tak lepas PMR lagi. he he he. Maknya yang menggel.

    ReplyDelete
  2. gerau...selalu doakan agar anak-anak agar dapat jodoh yang baik..

    ReplyDelete