LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, May 26, 2016

Kebun mini saya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.Lamanya saya tidaj melihat blog kesayangan saya ini hingga hampir terlupa pintu masuknya.

Ramadan akan menjelma tidak berapa hari lagi jadi saya ingin mengucapkan salam Ramadan pada sahabat sahabat yang mengenali diri saya ....dari anak-anak madih bersekolah sehingga anak-anak berkahwin dan mempunyai anak ...inilah usia blog saya ini.Alhamdulillah.

Selepas semua anak-anak mempunyai kehidupan sendiri kami kembali seperti asalnya hanya tinggal berdua.Banyak masa di habiskan bersama-sama menghadiri kelas pengajian untuk persiapan kehidupan selepas ini dan kami melakukan aktiviti yang kami tidak dapat lakukan sebelum ini kerana anak-anak perlu perhatian seratus peratus dari kami dan kengkangan masa kerana suami bekerja .
Aktiviti yang paling kami kegemari adalah berkebun dan berbasikal.Alhamdulillah.Kebun yang sungguh comel kerana pokok-pokok di tanam di dalam pasu dan batas kecil.
Selain memperolehi kepuasan ...kebun mini saya ini dapat bekalkan keperluan harian untuk kami berdua.Seronok dan puas hati kerana semua tanaman adalah bebas racun.
Saya akan cuba up date kebun mini saya di sini jika ada kelapangan.Kita berkongsi hobi yang sungguh berguna ini.Untuk permulaan cukuplah setakat ini dulu.Kepada kawan-kawan yang mempunyai minat yang sama boleh lah kita bertukar-tukar pandangan.

6 comments:

  1. Subur kebun CM! Saya pun suka berkebun, tapi ya lah, terlalu sibuk sampai kebun pun dah jadi belukar hee..hee...

    ReplyDelete
  2. Subur dan menghijau tentu lebih manis rasanya bila dibuat sayur goreng atau dibuat ulam.
    Selalu tgk kebun mini CM dlm insta hihi...

    ReplyDelete
  3. Selamat Berpuasa CM.. wah menghijau kebun CM.. seronok kalau berbudi pada tanah ni.. ckp masa.. tuai.. mmg fresh..

    ReplyDelete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete