LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, November 17, 2011

My Little Maryam







19 comments:

  1. Salam Kak CM

    Adorable & beautiful la ,this little Maryam :)

    ReplyDelete
  2. salam cucukusss mamatok mai nak sini nak lihat cucukusss yg semakin tembam dan amat comeiii..tah bila kita nak salam pipi ya cyg...maryam..???

    ReplyDelete
  3. Assalam cm,
    ermmmm tengah ketam gigi ni..tak boleh tahan tengok sibudak cute ni..huhu

    ReplyDelete
  4. Assalam CM, amboiii comelnya maryam, terasa cepatnya masa berputar, dah besar dah eh...mcm baru kelmarin jek tengok gambar2 persandingan anak dara CM tu...hehehe, my kisses n hugs to Maryam ya CM :))

    ReplyDelete
  5. amboiiii... gerammmnyer tengok Maryam yg comey lote niiii....

    ReplyDelete
  6. Comeynya diaaaa...litle Maryam.

    Cm buat saya mengidam hehehe....

    ReplyDelete
  7. Salam ,

    Comelnya....geram mata dia ...

    ReplyDelete
  8. salam semua..terima kasih pada semua kawan kawan yang sudi singgah kat sini..hehe ini lah cucu pertama Cm..tak larat nak dokong sebab beratnya hampir 8 kg.Hanya minum susu sahaja.Belum mula makan makanan pejal lagi.Semoga Maryam membesar bagai juara hehe.

    ReplyDelete
  9. Adoihai, comel betul cucu CM ni! Such a princess. Big round eyes, fair skin, lovely lips...etc. Pasti semua orang manja dia. :o)
    Kristy

    ReplyDelete
  10. mmg cute..

    http://anakbonda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. comell...


    sudi2 sggah http://anakbonda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. little maryam is really a darling!

    ReplyDelete
  13. Salam Cm dan little lady...
    Makin besar makin comel lah maryam ni... berkerut kerut kening tu kenapa ye..hehe
    Ijan

    ReplyDelete