LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Sunday, June 26, 2011

Tiga Atuk......

Assalamualaikum dan selamat sejahtera
Hari ini hari yang paling sibuk buat Maryam.Ramai tetamu yang datang  menziarahinya antaranya adalah .nenek dan datuk tirinya yang  datang dari Bahrain semata-mata nak jumpa cucu pertama mereka..wah beruntungnya Maryam...ada 3 atuk dan 3 nenek:)........kali ni Cm letak  gambar Maryam yang jaga sebab dari petang hingga ke pukul 11 pm Maryam tak tidur..agaknya jadual tidurnya terganggu.....Selalunya gambar Maryam tidur je...




19 comments:

  1. salam CM..wah dh dpt cucu pertama ye...tahniah ye..comel sgh yg ada darah campuran ni..tahniah sekali lg..

    ReplyDelete
  2. alahai cimanggis..mmg beruntung tul si maryam ni kan!!

    ReplyDelete
  3. Ala tomel..tomel.. Ramai yg nk tgk dier.. Peluk cium dr aunty Naz yer Maryam..

    ReplyDelete
  4. alala comelnya... dah cerdik dah tu..
    cium dari nenda pah.

    ReplyDelete
  5. untungnya ramai atuk dan nenek, mesti nanti jd cucu kesayangan tu :)

    ReplyDelete
  6. alolololo....comeiiiinya cucu cm tu..
    geramm mas tengok....

    ReplyDelete
  7. Ilhan kata nak kiss baby;-).Mamapapa Maryam boleh tido lena sikit malam ni.

    ReplyDelete
  8. cooomeelllnya...kiss pipi dia...

    ReplyDelete
  9. salam kak cm..ilah suka tgok gmbr ibu dgn anak tu ..ayuuuuuu....teringat kita masa mula2 jadi ibu..kan kak...asyik tenung dan cium jer baby tuu..mcm tak caya k ilah jugita lhirkan dia..ala comei cucu kak..kira cucu ilah juga lah ni anak sulung ilah dah 22 thn tahun seusia ilah masa kawen.. ilah dpt anak umur 23thn..kim salam 2beranak ya ...

    ReplyDelete
  10. Ooh, dah lama saya tak singgah ke laman blog CM, tak tahu pulak CM dapat cucu. Tahniah! Comelnya baby :)

    ReplyDelete
  11. Amboi comelnya cucu CM...bertuah rasanya bila dikurniakan cucu yg comel gini...alhamdulilah. CM sihat ke?

    ReplyDelete
  12. Beruntung betul Maryam ada ramai atuk dan nenek.

    ReplyDelete
  13. Adoi, akhirnya buka mata cucu CM! Wah bukan senang nak tengok muka cucu CM yang bermata besar & comel ni. Cause she sleeps in almost every pictures CM has taken! haha....
    Kristy

    ReplyDelete
  14. alalala.. tomeynya maryam...

    ReplyDelete
  15. ha ah, comel sangat dia...tahniah pada semua. Dari jauh atuk and nenek datang nak tengok....

    ReplyDelete
  16. alhamdulliah dah selamat semuanya. comelnya cucu kacukan ni dan dah tentu jadi kesayangan semua orang.

    syok tgk hadiah kitchenaid dari anak kamu tu..untungnya kamu. berbaloilah kamu beli bm tu..macam-macam roti yang kamu buat.

    ReplyDelete
  17. beruntungnyer Maryam... ada 3 atuk & nenek yang akan memanjakan dirinya nanti... hehe...

    ReplyDelete
  18. Amboi dari jauh datuk dan nenek datang nak jumpa Maryam... seronoknye kan :)
    Ijan

    ReplyDelete