LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, September 29, 2010

Raya Bahagian Terakhir:)

Salam dan selamat sejahtera.Petang ni cm nak siarkan foto tetamu yang hadir pada jamuan raya pada hari Isnin yang lalu.....tentu ada yang dah jemu dengan cerita jamuan raya ni hehe..sori lah jika ada yang dah boring:).Sebenarnya cm masukkan gambar-gambar dalam blog ni sebagai kenangan untuk di lihat dan dikenang kembali satu ketika nanti.....terutama buat anak-anak yang cm kasihi.Biarlah mereka tahu "perjuangan"kedua ibu bapa mereka yang sangat" kecil" ini.....perjuangan agar  kita rakyat Malaysia yang pelbagai bangsa dan agama  dapat hidup dengan aman dan damai.

 YBM Dato Raja Nong Chik ,Datin Nafisah Raja  Nong Chik dan orang kuat MACMA Dato Hj.Mustapha Ma.
Datin Nafisah Raja Nong Chik seorang Chinese Muslim yang juga ahli macma.
 Ir.Dr.Fuad Yeoh sedang membaca doa.

6 comments:

  1. salam cm..kakyam setuju yg semua articles dan gambar2 selain berkongsi dgn kawan2 ialah sebagai tanga ingatan n kenangan anak2 cucu terutamanya bila kita dah tak ada nanti..something for them to remember..

    ReplyDelete
  2. salam cikmanggis..wah meriah gitu open house nih! thanx ya cikmanggis for the besday wish & doa..moga kita rakyat malaysia sentiasa dibawah rahmatNye..aminn!

    ReplyDelete
  3. Salam kak CM,
    Bagusnya... all menu chinese. Geram la nengok. Tak penah try lagi macam2 yg dihidang tu. Terpegun tengok tayangan mee homemade kat bawah tu. :)

    ReplyDelete
  4. SAlam CM,

    raya ada seminggu lagi.Kemana lagi agaknya?

    ReplyDelete
  5. kakyam..semoga anak cucu kita dapat tengok nanti:)

    Inahar..nanti cm nak bikin kek velvet tu:)

    indahouse...hehe menu yg cm suka..udang dan kambing:)

    Yan..dah tak larat nak g open house:)

    ReplyDelete
  6. Salam CM

    Datin Nafisah .. hehehe. teringat masa sama-sama di KUBB.. banyak kisah-kisah suka duka... Masa tu Datin jadi Senior Manager Finance.. mama cuma kerani cabuk.. hehehe.. Maintain lagi dia ekkk.. lawaa.. mcm dulu gak...

    ReplyDelete