LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, January 19, 2010

Salam Rindu

Salam rindu buat pertama kali ditahun 2010 ini...rindu yang teramat rindu untuk kembali bersiaran dialam cyber ni...tapi apakan daya cikmanggis teramatlah sibuk membuat persiapan untuk majlis kesyukuran meraikan perkahwinan puteri kami yang dikasihi Dr.Siti Atiqah bt Haji Abdul Halim dengan pasangannya Christopher johann Rolland Richardson pada 23 hb januari ini bersamaan dengan 7 safar 1431 hijrah,bertempat di Dewan Serbaguna Presint 8,Jalan p8D,62250 Presint 8,Putrajaya.Dari jam 12 ptg hingga 4 ptg. Dengan penuh rasa kesyukuran cikmanggis menjemput kawan kawan untuk meraikan majlis tersebut.Semoga Allah memberkati majlis ini.Insyallah.

22 comments:

  1. Salam kak manggis...
    tumpang hepi buat kakmanggis yang akan terima menantu...alhamdulillah...
    sori sesangat, kita lambat baca email kak manggis...teringin nak pegi...nnt discuss ngan papa diaorang cane, kalu diizinkan Allah InsyaAllah sampai ke majlis Dr Atiqah..nnt kita sms kak manggis k... :)

    ReplyDelete
  2. salam CM
    wah kembali bersiaran ni...harap CM dan family akan lancar dgn plan majlis tuk terima menantu..omputeh..sure macho tu kan..emm.. semoga berkekalan jodoh anak CM tu,bahagia selama hayat dikandung badan..
    lepas dah selesai semua..cm kena la bersiaran..mmg rindu dgn n3 cm dah lama ni..

    Tuk Dr Atiqah Selamat pengantin baru
    tuk CM selamat dpt menantu dan bahagia selalu

    ReplyDelete
  3. salam cikmanggis...

    Saya doakan moga urusan berjalan lancar.

    Terima kasih atas jemputan itu .

    ReplyDelete
  4. tahniah CM sekeluarga
    semoga majlis berjalan ngan lancar

    ReplyDelete
  5. Salam Akak...

    Tahniah kerana bakal mendapat menantu dan Selamat Pengantin Baru buat Dr Atiqah...

    Semoga majlis itu nanti berjalan lancar dan selamat segala-galanya....

    ReplyDelete
  6. Salam CM,tahniah dapat menantu sama kita menantu omputih..

    Boleh ke datang? satu famili tau....

    ReplyDelete
  7. Whoa, akak dah nak dpt menantu erk! Congratzzzz!

    Wish Ur daughter a happy married life! ;)

    ReplyDelete
  8. ha ah la, boleh ke datang, kitorang ber 5 niii..hehehehe....

    selamat bersiaran, salam satu melesia..hehehe

    ReplyDelete
  9. salam makcikmanggis,
    Moga semua urusan dimudahkan Allah. sibuk tul tu kak. tahniah ya, dapat menantu. :)

    ReplyDelete
  10. salam kak cm...trimakasih la jemput jun...dah plan2 nak pergi siap bgtaw hbby dah..nampak gaya mcm x dpt jek..tetiba, anak2 ade skolah ganti ari sabtu ni..pastu kena sambung plak tuition..masa sume dah lariiiiii...frust gak, kalu x dpt jumpa kak cm n meraikan pengantin baru...so, selamat pengantin baru kt anak kak cm, muga berkekalan ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  11. fzi...patut lah emel cm tak berbalas.tak peinsyallah tahun depan ada satu kenduri lagi:)

    ReplyDelete
  12. NJ..terima kasih.eh apasal cm tak dapat masuk blog Nj..penat mencubanya

    ReplyDelete
  13. Linda..hai apa khabar ganu kita?makasih kembali Linda

    ReplyDelete
  14. zaitun..hehe kita tunggu zaiton sekeluarga tau hihi

    ReplyDelete
  15. ain..haha mmg satu mesia!t.kasih

    ReplyDelete
  16. indahouse..alhamdulillah semuanya ok

    ReplyDelete
  17. jun..t.kasih.Insyallah tahun depan kenduri lagi..berjangkit ni:)

    ReplyDelete