LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Sunday, November 15, 2009

Soft Pretzel with caramel sauce

Sudah lama dok pasang niat nak buat pretzel sendiri baru petang ni tertunai hasrat dihati.Alhamdulillah setelah singgah ke blog Rinn terserempak dgn resepi ni.Terima kasih Rinn.Bila makan pretzel tak sah jika tak ada caramel sauce.Cm jumpa resepi nya kat SINI.Jom lihat gambar dulu nnt resepinya cm tulis kemudian.Kat luar tu guruh sambung menyambung.Takut kena kilat lap top ni.

14 comments:

  1. Salam kakmanggis...
    waaa terer nya dia....wat pretzel pulak ya... kita tak biasa buat kak, menu cam2 gitu...tak penah try so tak tau cane rasanya... boley la ikut akak buat sama ya... :)

    ReplyDelete
  2. wah CM dh wat dulu pretzels ni..kita pun td br tgk resipi pretzels kt blog rinnchan..baru ler berangan nk wat..rupanye CM lg cepat..hehe!!

    ReplyDelete
  3. wahh... nak buat lah... anak2 mesti sukaa..

    ReplyDelete
  4. Nak juga cuba tapi kalau bab buat roti selalu aje tak berapa menjadi.

    ReplyDelete
  5. rajinnya cikmanggis ni, slalu suka masak2. Bertuah ahli dalam keluaga makcik kan (",). mak saya pun rajin memasak,,,

    ReplyDelete
  6. fzi..ni pretzel yg lembut..soft pretzel...nnt cm cari resepi yg liat..lg sedap.

    ReplyDelete
  7. inahar..ya ke haha kita menang:)..nnt inahar buat la ya.

    ReplyDelete
  8. Linda..kena buat sosnya sekali,jika makan camgitu je..kurang ngam

    ReplyDelete
  9. gerau...beli je gerau..cepat,sedap,jimat hehe

    ReplyDelete
  10. zaitun..cuba la,tak susah sangat ton!

    ReplyDelete
  11. aintsuperwoman..hehe jom jd jiran kita hihi

    ReplyDelete
  12. cikgu zam..dah jadi omak,camni la zam...bila tengok anak anak makan ..puas!!

    ReplyDelete