LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, July 9, 2009

Bila kesayangan ku tercalar!!!

Bila baca tajuk kat atas tu..rasa cam ada kena mengena dgn soal hati...hati terluka dan hati tercalar.Cikmanggis dan suami orang yang sangat simple dalam segala hal kehidupan ni.Baik berpakaian dan makanan atau pun tentang perabut dalam rumah.Kami suka melihat rumah kawan-kawan yang dihias cantik dengan jambangan bunga dan sebagainya..tapi untuk rumah sendiri kami lebih suka rumah yang lapang!..ada yang wajib-wajib je Anak-anak selalu komplen..bila mama nak gantikkan kerusi yang ada kat ruang tamu ni..kami boleh top up!(bagus ni)...tapi terima kasih sebab apa yang ada sekarang ni penuh dengan kenangan indah!..selagi dia tak reput,mama tak kan ganti!..bukan kedekut tapi sangat sayangkan kerusi tua ni....ha..lihat kerusi tua ku ini... Ruang tamu yang sangat lapang tanpa apa-apa perhiasan sampingan..bila anak-anak buah datang dorang dapat berlari dan bermain tanpa bimbang ada apa-apa yang terjatuh atau pecah! dan ini lah kerusi kesayangan kami yang telah"terluka"...bagai dihiris sembilu hati cikmanggis ni...tadi called Datin el..tempat cikmanggis meminta pendapat..:)p....setelah dinasihat,ditenangkan oleh Datin...baru rasa lega...sebab kerusi ni tercalar....tak apalah biar lah rahsia......

10 comments:

  1. Kena cakaran harimau ke cik manggis?

    ReplyDelete
  2. Barang kesayangan tercalar , ibarat tercalar juga hati kita kan...
    Tapi benda dah terjadi , terpaksa terima ..

    Wah.. Untungnya akak ada tempat mengadu . Datin El sahabat sehati sejiwa gitu .. hehehe

    ReplyDelete
  3. Alahai tercalar pulak.... cantek lagi kerusi nie...

    ReplyDelete
  4. cikmanggis..saya pun turut sedih tgk kerusi tercalar tuh!! sy pun jenis sayang gila kt barangan lam umah..yg mana still leh simpan@guna..selagi tu x ganti!!

    ReplyDelete
  5. alamak, kena cakar kucing ke tu? saya tak bersalahhhhh, hihi. cantik la set tu, cikmanggis, kalau saya pun saya tak nak tukar! tapi duit top up kutip je boleh beli benda lain ;)

    ReplyDelete
  6. geraugebang...cakaran harimau?hihi..tidak...

    ReplyDelete
  7. Linda..apa khabar?..datin el ni kwn ketika susah dan senang!

    ReplyDelete
  8. blogresipi....barang lama.....dah serasi,sayang dah mendalam hehe

    ReplyDelete
  9. inahar...bila dah beli..pakai sampai reput hihi

    ReplyDelete
  10. kucingorengemok....meow..meow..kucing 2 kaki!

    ReplyDelete