LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, June 24, 2009

Salam buat kawan-kawan yang sudi menziarahi blog cikmanggis yang tidak sepertinya ini.Terima kasih atas sokongan dan galakan kawan-kawanku!..Sejak mula ada blog ni banyak yang cikmanggis perolehi terutama dalam bidang masakan..... resepi baru .....tips ...dan yang penting sekali dapat kawan-kawan baru..pelbagai lapisan umur....dan rasanya cikmanggis yang paling veteran disini.....makcikmanggis hehe Cikmanggis ingin memohon maaf jika ada salah dan silap serta terkasar bahasa.- dan tersasar bicara.Cikmanggis ingin berehat dan mengundur diri buat sementara waktu.......tapi pasti kembali lagi....... Jika ada sumur diladang, Boleh kita menumpang mandi, Jika ada umurku panjang , Dapat kita berjumpa lagi. Sayang-sayang buah kepayang, Buah kepayang hendak dimakan, Manusia hanya boleh merancang, Kuasa Allah menentukan.

8 comments:

  1. Cikmanggis, pok lagi vetren...

    ReplyDelete
  2. SALAM KAK CM!!!!! akak nak g mana pulak ni kak!! rindu rinduan lah nanti niiii.... :-( dah tergerak nak masuk n3 masuk tau!! kita tunggu!!! ;-)

    ReplyDelete
  3. Cikmanggis..

    takper.. Akak rehat-rehatkan diri . Teruskan berjogging and aktiviti seterusnya .

    Kalu ada masa, akak baca and komen dlm blog saya macam selalu ok ... saya suka komentar dari akak yang besh dan bernas.

    muahhh.. lebiuuu

    ReplyDelete
  4. makcik nak gi mana?
    erm ape-ape pun, manje
    doakan yang terbaik untuk
    makcik dan family..
    jangan lupa kami di sini...
    ~ salam sayang ~

    ReplyDelete
  5. laaa...cikmanggis nk pi mana ek?? alaa x best la nnti..windu sehh! xpe..cikmanggis jgn pi lama2 ek..ingat2 kt kitorang selalu ye! lebiuuuu!

    ReplyDelete
  6. Ramai dah tanya tue, tp nak tanya jugak... CikManggis nak g mane? kite tunggu CikManggis balik blogging yer... take care! :*

    ReplyDelete
  7. salam cik manggis..kemanalah agaknya nak berehat tu????

    ReplyDelete