LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, June 22, 2009

Ole-Ole dari JB

Semalam anak-anak perempuan cm balik dari Jb setelah menghadiri majlis perkahwinan dr.nurul Izah..Ton kirimkan 3 helai towels dan kain sembahyang untuk cm...terharu sangat bila anak-anak menceritakan Ton datang ke hotel dalam panas terik untuk menghantar barang-barang tu.Terima kasih Ton.Semoga persahabatan kita ni berkekalan sampai akhir hayat...harap Ton suka dengan hadiah ciput yang kita bagi tu...(Ton adalah bekas jiran dan sahabat baik cm) Setiap kali ada majlis kahwin cm suka sangat dapat bunga telur ,orang veteran suka bunga telur.Jika dapat benda-benda lain ,tak rasa sangat meriah kenduri tu...trend terkini ada goody bags dan dalam tu ada macam-macam ..kerepek,bahulu,coklat dll...tetapi cikmanggis tetap memilih untuk dapatkan bunga telur. Ahad ni kenduri di sebelah pihak lelaki..kebetulan pengantin lelaki tu kawan anak cikmanggis juga, insyallah kami sekeluarga akan datang.....ramai kawan-kawan anak cikmanggis yang telah mengakhiri zaman bujang pada tahun ni...doa cikmanggis agar anak-anak cepat bertemu jodoh.........jodoh yang baik...dunia dan akhirat.Amin.

2 comments:

  1. cikmanggis..bestnya dapat hadiah..apa kbr Ton..teringin juga nak jumpa dia lagi..bila2 CM call dia sampaikan salam kita ye..seronok sembang ngan dia asek ketawa je..

    ReplyDelete
  2. cikmanggis..saya pun suka bunga telor. Kalu gi keja kawen tak dpt telor tuh, memang tak sah..tak lengkap rasanya . Balik umah saya makan ngan kicap ! hik hik hik

    ReplyDelete